Pige , 12 år
01. januar 0001
Jeg får rigtig meget udflåd når jeg onanerer
Kære girl talk jeg hil bare gerne spørger ol det er normalt at få rigtig meget udflåd når jeg onanere

GirlTalks svar
Kære du,
Tak for at dele, og mega sejt at du skriver ind til os med dine tanker.
Hvor er det dejligt at du er begyndt at udforske din krop og onanerer. Jeg kan godt forstå at der kan være spørgsmål omkring hvad der er normalt, og du er bestemt ikke den eneste der sidder med de spørgsmål. Når det kommer til kroppe, er det meget individuelt hvad der er "normalt", så det er vigtigt for mig at pointere at der som sådan ikke er noget der er mere rigtigt eller forkert når det kommer til onani.
Det er meget normalt at der opstår et fugtigt miljø i din skede når du onanerer, hvilket kan føles som meget udflåd. Det sker helt naturligt når man bliver tændt, fordi kroppen gør sig klar og sikrer at skeden ikke får rifter eller bliver beskadiget under et samleje. Kroppen kan nemlig ikke kende forskel på når du er alene sammen med dig selv eller sammen med en partner.
Så bare rolig, din krop lyder helt normal og gør præcis det den skal <3
Jeg håber at du kan bruge svaret! Du er altid mere end velkommen til at skrive ind til os igen enten her i Pigetanker eller i vores rådgivning. Vi vil rigtig gerne være her for dig <3
Masser af kram,
Flora <3